Witaj :) Cieszę się, że tu trafiłeś. Życzę Ci miłej lektury.

Czytasz blog o labusiu (ur.01.04.2008r.), który z zawadiackiego szczenięcia wyrósł na wspaniałą labradorkę z silnym charakterem.
"Kiedy wchodzi do pokoju, spodziewa się, że coś się stanie, a jeśli tak się nie dzieje, natychmiast podejmuje kroki w tym kierunku, aby jednak coś się wydarzyło."
(R. Billington)

czwartek, 17 czerwca 2010

ogłoszenie

"Towarzystwo Opieki Nad Zwierzętami W Polsce Oddział W Słupsku Poszukuje Wolontariuszy.
Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce oddział w Słupsku poszukuje wolontariuszy. Czekamy na osoby, które mogłyby być domem tymczasowym dla psa lub kota do momentu znalezienia mu domu stałego. Szukamy również osoby, która mogłyby zaktualizować i poprowadzić stronę internetową TOZ . Zapraszamy do współpracy wszystkich, którym los bezdomnych i źle traktowanych zwierząt nie jest obojętny. Telefon kontaktowy 605881147 Beata"

 Takie ogłoszenie pojawiło się dziś na jednym ze słupskich portali internetowych. Pamiętaj, że Ty też możesz pomóc. Wystarczy, że okażesz jednemu zwierzęciu - okrutnie doświadczonemu przez los - odrobinę serca :) A Ono zapamięta do końca życia to, że właśnie od Ciebie dostało to, czego pragnie najbardziej. I na pewno odwdzięczy Ci się wiernością i przywiązaniem.

Nie ma nic wartościowszego od bezinteresownej miłości. 
Czy jeszcze o tym pamiętasz?

 Moja kotka Milka też jest "z odzysku". 
Każdego dnia wciąż cieszę się na nowo, że jest z nami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Archiwum bloga

O mnie

Moje zdjęcie
SŁUPSK, ŁOWICZ, Poland
Zastrzegam sobie prawa autorskie do tego bloga (nie zezwalam na powielanie zdjęć i tekstów bez mojej zgody).

Dziękuję i zapraszam ponownie.

Czujesz niedosyt? Ja też.... Napisz, proszę, kilka słów do mnie.