Witaj :) Cieszę się, że tu trafiłeś. Życzę Ci miłej lektury.

Czytasz blog o labusiu (ur.01.04.2008r.), który z zawadiackiego szczenięcia wyrósł na wspaniałą labradorkę z silnym charakterem.
"Kiedy wchodzi do pokoju, spodziewa się, że coś się stanie, a jeśli tak się nie dzieje, natychmiast podejmuje kroki w tym kierunku, aby jednak coś się wydarzyło."
(R. Billington)

poniedziałek, 24 maja 2010

drobne gesty

Zebrałam ok. 10 kg ubrań dla powodzian. Ty też możesz pomóc. Jak? Przejrzyj swoje ubrania. Naprawdę to wszytko nosisz? Jeśli nie, zanieś część do PCK-u. Pamiętaj, żeby to były tylko takie ubrania, jakich sam nie powstydziłbyś się nosić :)

CZWORONOŻNI POWODZIANIE TEŻ POTRZEBUJĄ POMOCY.
Pod tymi adresami znajdziesz szczegółowe informacje na ten temat:
1) dla tych, którzy mają konto na facebooku
http://www.facebook.com/#!/pages/POMOC-ZWIERZAKOM-NA-PODKAPRACIU-POWODZ/112633042113308?ref=ts
2) dla pozostałych
http://www.dogomania.pl/threads/186165-SANDOMIERZ-przytulisko-po-POWODZI-p%C4%99ka-w-szwach.-Potrzebna-pomoc-dogomaniak%C3%B3w!?p=14778099#post14778099

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Archiwum bloga

O mnie

Moje zdjęcie
SŁUPSK, ŁOWICZ, Poland
Zastrzegam sobie prawa autorskie do tego bloga (nie zezwalam na powielanie zdjęć i tekstów bez mojej zgody).

Dziękuję i zapraszam ponownie.

Czujesz niedosyt? Ja też.... Napisz, proszę, kilka słów do mnie.